Awakening of Heroes
  • Platforme: PC, Mac
  • Žanr: MOBA (multiplayer online battle arena), podvrsta real-time strategija
  • Kad izlazi? Tačan datum izlaska igre još uvek nije poznat.
  • Izdavač: Cofa Games
  • Cena: Igra je besplatna!
1 zvezdica2 zvezdica3 zvezdica4 zvezdica5 zvezdica6 zvezdica7 zvezdica8 zvezdica9 zvezdica10 zvezdica (Broj glasova: 7)
Loading ... Loading ...

TESTIRAJTE IGRUPrijavite se za Alfa test igre Awakening of Heroes.

O igri


Awakening of Heroes je prva domaća MOBA igra i trenutno se nalazi u prototip fazi, a sredinom aprila očekuje nas i početak Alfa testiranja. Za njeno kreiranje, zaslužan je mali tim iz Beograda, okupljenih oko imena COFA Games.

O čemu se radi u igri?

Ljupka bakica manipulator, mesar sa alter-egom matematičara, seksi odžačarka, prgavi hipster… Ovo su samo neki od sasvim običnih stanovnika, sasvim neobičnog grada, dizajniranog u interesantnom “Teslapank” stilu i smeštenog u dvadesete godine prošlog veka.

Njihove komične pojave i apsurdne prošlosti, samo su senke onoga što naši junaci zaista jesu. Došlo je vreme da se to promeni. Godinama potiskivana, njihova prava priroda polako se budi. Dok se po prvi put susreću sa svojim nadljudskim moćima, ovi naizgled obični likovi postaju heroji. Ulice grada pretvaraju se u arenu, u kojoj će samo najsposobniji osigurati besmrtnost.

Upoznajte Awakening of Heroes, atipičnu “Multiplayer Online Battle Arena” igru koja otkriva zlatnu sredinu između jednostavnih Facebook i prezahtevnih, a mnogima i prenapornih MOBA igara.


Screenshotovi



Karakteristike

Awakening of Heroes je domaća video igra koja je trenutno u prototip fazi.

Ovo su neke od njenih karakteristika.

  • Očekivan datum Alfa testa – april 2014
  • Igra se kreira pomoću Unity 3D alata – razvijen je od strane Unity Technologies kao alternativa Adobe Flash-u, predstavlja osnovu za razvoj igara i Internet sadržaja za sve dostupne desktop platforme, konzole i mobilne uređaje
  • Igra se pokreće iz brauzera i ne zahteva instaliranje
  • U pripremi su “stand alone” i tablet verzije
  • Zasnovana na “freemium” biznis modelu – besplatna za igranje i ne uključuje “pay to win” koncept
  • Osnovna ciljna grupa – mid-core grupa igrača između 16 i 35 godina (oni mlađi koji se osećaju dovoljno zrelim ili stariji koji se osećaju dovoljno mladim, takođe su dobrodošli)